Uuden raportin luominen
- Navigoi organisaation työpöydältä kohtaan "Raportointi"
- Valitse oikeasta yläkulmasta "Uusi raportti"
- Siirry vaiheeseen 2 täydentämään raporttikohtaisia lisävalintoja



Raportin päivittäminen
Raportin voi päivittää vasemmasta reunasta Päivitä tiedot -painikkeella.
Näet raportin viimeisimmän version ja päivityspäivän raporttinäkymän vasemmasta reunasta sekä kansilehden alareunasta.

Raportin julkaiseminen
Raportin voi julkaista klikkaamalla Julkaise-painiketta. Raportin julkaiseminen kiinnittää raportin kunkin version sisällön, eikä kyseistä versiota voi enää muokata.
Kun seuraavan kerran päivität tai muokkaat raporttia, raportista luodaan uusi versio ja julkaistu versio jää versiolokiin.
Nykyinen versio raportista näkyy vasemmassa sivupalkissa, kun taas raportin edelliset versiot tulevat näkyviin Versiohistoria-kohtaan vasemmalla alhaalla. Raportin julkaisu päivittää raportin esimerkiksi Trust centeriin.

Organisaation oman logon lisääminen
Logon lisääminen Organisaation asetuksista lisää logon myös raporteille.
- Navigoi kohtaan "Asetukset"
- Navigoi kohtaan "Organisaation asetukset"
- Lisää logo

Raportin tarkistuspäivän asettaminen
Voit asettaa raportille tarkistuspäivän klikkaamalla Ei käytössä / Aktiivinen -valintaa. Tämän jälkeen voit valita aikavälin, jolloin haluat raportin tarkastettavan.
Tarkistuspäivän avulla saat työkalun muistuttamaan raportin omistajaa sisältöjen säännöllisestä tarkistamisesta.

Kysymyksiä ja palautetta
Jäikö kysyttävää? Voit olla yhteydessä tiimiimme oikeasta alanurkasta löytyvän chatin kautta tai sähköpostitse tiimi@digiturvamalli.fi ja vastaamme mielellämme!