Ja šā panta piektajā daļā noteiktajā termiņā nozīmīgo kiberincidentu nav iespējams atrisināt, subjekts iesniedz kompetentajai kiberincidentu novēršanas institūcijai progresa ziņojumu par nozīmīgā kiberincidenta risināšanu, savukārt šā panta piektajā daļā minēto galaziņojumu iesniedz pēc nozīmīgā kiberincidenta atrisināšanas.
Jos merkittävää tietoturvahäiriötä ei ole mahdollista ratkaista kuukauden määräajassa, kohteen on toimitettava toimivaltaiselle tietoturvahäiriöitä ehkäisevälle laitokselle edistymisraportti merkittävän tietoverkkotapahtuman ratkaisemisesta ja loppuraportti sen jälkeen, kun merkittävä tietoturvahäiriö on ratkaistu.
Digiturvamallissa kaikki vaatimuskehikkojen vaatimukset kohdistetaan universaaleihin tietoturvatehtäviin, jotta voitte muodostaa yksittäisen suunnitelman, joka täyttää ison kasan vaatimuksia.